10 способів підібрати назву компанії (бренду)

name-brand


Коли поставлена ціль придумати назву компанії, сайту чи бренду, то зосередитися і дійсно вибрати унікальне ім'я буває досить складно, особливо, якщо немає ніяких ідей з цього приводу. У даній статті наведено кілька дуже важливих порад, за допомогою яких вам буде набагато легше проявити креативність і створити оригінальне ім'я для майбутнього проекту. Даними порадами ви також можете скористатися тоді, коли вам потрібно придумати доменне ім'я для сайту, а вільно воно чи ні, можете перевірити тут.

Керуйтеся правилом "Все геніальне - просто". Досвід всесвітньо відомих брендів стверджує, що чим простіше і легше запам'ятовується назва вашої компанії / бренду користувачеві, тим краще для вашого бізнесу. Сьогодні серед конкуренції і великої кількості різних брендів і назв, досить складно придумати що-небудь своє - оригінальне і унікальне. Тому чим простіша буде назва, тим ефективніше вона буде працювати для вашого бізнесу в цілому. Розглянемо 10 корисних способів для вибору імені вашого бренду.


 Спосіб "Використання імені засновника / власника компанії".

Цим способом користувалися і користуються до цих пір безліч організацій по всьому світу. Ви і самі не раз зустрічали подібні назви, наприклад, Mars, Philips, McDonald's, Gillette, Procter & Gamble, Honda, Ford. Всі ці бренди взяті від імен засновників. Спробуйте, можливо і ваше ім'я або прізвище відмінно підійде для створення назви вашому бізнесу. Але врахуйте, що даний спосіб не підійде тим, у кого дуже складне ім'я. В такому випадку не варто ризикувати, інакше придумана назва може стати проблемою, а не кроком до успіху.


 Спосіб "Комбінування слів".

Даний метод має на увазі під собою складення декількох слів в одну конструкцію. Як бачимо, кожне з цих популярних назв в прикладі "Bloglines, Bubbleshare, Facebook, Firefox, Google Talk" складається з двох з'єднаних слів. Наголос падає на перше слово, але якщо назва розділена на 2 слова, наприклад, Google Talk, то акцент робиться на першому слові. Даний метод дуже популярний серед багатьох компаній по всьому світу, так як дозволяє досить швидко створювати нові слова = вільні домени і торгові марки, які відображають суть діяльності компанії.

Плюси: практично безмежна кількість варіантів. Легко створити унікальне ім'я, яке раніше ще ніким не використовувалося. Мінуси: подібні слова можуть вийти довгими, тому їх складно буде запам'ятати.


Спосіб "Використання ритмічності".

Згадайте всесвітньо відомі назви брендів Coca-Cola, Chupa-Chups, Wal-Mart, Samsung, m & m's. Вони дуже легко запам'ятовуються, а все через те, що дані комбінації розроблені на основі ритмічності і своєрідної "співучості". Спробуйте пошукати в даній категорії ще назви для простого, але в той же час і легкої і ритмічної назви для бренду.


 Спосіб "З чим асоціюється ваша компанія / продукт".

Даний метод підійде для тих, у кого добре розвинена фантазія. Подумайте про те, з чим би міг асоціюватися ваш продукт у покупця. Важливо знайти саме те слово або словосполучення, яке буде легко запам'ятати. Ви можете помітити, що цей метод використовували відомі бренди Red Bull, Puma, Jaguar, Bounty, Burger King. При виборі слова будьте об'єктивними і враховуйте культурні особливості країн, на які орієнтований ваш продукт.


 Спосіб "Стислість".

Використання абревіатур іноді може піти на користь в розробці назви для вашого бренду. Правда, не у всіх випадках даний спосіб доречний. Але якщо проаналізувати відомі імена компаній KFC (Kentucky Fried Chicken), BMW (Bayerische Motoren Werke AG), IBM (International Business Machines), IKEA (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd), то можна і для себе спробувати просувати власний бренд використовуючи абревіатуру компанії.


 Спосіб "Пошук високого сенсу".

Аналізуючи деякі назви компаній не завжди можна зрозуміти, чому саме так названий бренд. Але в таких назвах в більшості випадків прихований високий сенс, якась загадка. Наприклад, Daewoo означає "великий всесвіт", Nintendo розшифровується як "небеса благословили важку роботу", NIVEA означає "білосніжність". Тому пошукавши загадкові слова або вирази в інших мовах світу, в тому числі латиниці, ви зможете підібрати цікаву назву для компанії.


 Спосіб "Озирнутися навколо".

Іноді, щоб придумати гарну оригінальну назву для компанії, досить звернути увагу на ті елементи, які знаходяться навколо вас, в тому числі на географічні особливості, предмети і тд. Відома компанія Adobe була названа на честь річки, яка протікала в тій місцевості, де жив її засновник. Стів Джобс назвав компанію Apple після багатогодинних роздумів, які не принесли результатів. Тому можливо вам варто озирнутися і пошукати назву біля себе. Це вже зробили бренди Єнісей, Прага, Балтика і тд.


Спосіб "Література і Міфологія".

До цього методу звертаються часто. Згадайте улюблені персонажі літератури або героїв міфів. Чи є яка-небудь асоціація з вашим брендом? Цей спосіб успішно використовували бренди "Велес" і "Онєгін". Можливо спробуйте пов'язати діяльність вашої організації з відомим міфологічним героєм або персонажем з улюбленого твору. В результаті може вийти дуже цікава і яскрава назва бренду.


Спосіб "звуконаслідування".

Звуки тварин або природи знайомі всім і досить легко запам'ятовуються. Так багато відомих компаній використовували цей спосіб для розробки назви. Візьмемо наприклад Агуша; Schwepps; Miu-Miu. Прості і зрозумілі назви, які врізаються в пам'ять.


Спосіб "Використання патроніму".

Досить специфічний і підійде не для всіх типів компаній. Наприклад, його часто використовують заводи / фабрики: ВАТ «Ілліч»; «Петрович»; «Семенівна» і тд. Подумайте, чи підійде подібний спосіб вам і чи буде це доречно.

Підсумуємо, правильний неймінг можна розробити використовуючи кілька простих порад:

- Ім'я та прізвище в назві може стати успішним варіантом для створення бренду.

- Герої міфології і літератури, які асоціюються з вашим продуктом, можуть допомогти створити оригінальну назву.

- Зверніть увагу на скорочення абревіатури.

- Скомбінуйте одну назву з декількох ключових слів для назви вашого бренду.

- Ритміка і рима допоможуть створити ім'я, яке легко запам'ятати і вимовити.

- Асоціативне звуконаслідування може допомогти створити ім'я бренду.

- Спробуйте використовувати назви географічних точок світу, наприклад, тих, що поблизу.

- Можливо вам підійде патронім (по батькові)?

 

Подібних методів дуже багато. Але якщо часу мало і взагалі ніякі думки не приходять в голову, тоді можете скористатися автоматичними генераторами назв. Серед них можна виділити найбільш популярні: інструмент від Shopify, генератор назв для фірм Name Mesh, генератор вільних доменів Business Name Generator, генератор готових назв BrandBucket, колекція генераторів Panabee, генератор для назви вашого бізнесу від Fresh Books, підбирач імен та доменів Word Lab, а також інструменти для підбору імен Business Name Generators, Naminum, Names 4 Brands, Brandroot, One Click Name, Namesmith.io, Teachworks, Getsocio.

Уникайте безглуздих, складних і негативних назв. Також стежте за тим, щоб не повторюватися і не стати чиїмось двійником. Ім'я вашого бренду, компанії або сайту має бути оригінальним і унікальним. Легкість, простота і наповненість змістом повинні стати основними критеріями і характеристиками вибору для назви вашого бренду. Успіхів!

Alla Alla
13
356
Сподобалась стаття? Оціни.
Рейтинг: 9.04 із 10
Дякую. Ваш голос враховано.
Оцінок: 8